Akselin uutena asiakaspalveluesimiehenä on aloittanut 2.1.2019 Anniina Karpomäki. Hän on taustaltaan restonomi (amk) toimitilapalvelujen johtamisen koulutusohjelmasta ja viimeksi hän on toiminut finanssialalla asiakasvastaavana.

Karpomäki haki Akseliin, koska häntä kiinnosti yhdistelmä käytännön asiakaspalvelua ja esimiestyötä. Hän pääsee myös hyödyntämään toimitilapalveluosaamistaan. Mutta mikä on asiakaspalvelussa palkitsevinta? ”Parasta on, kun pystyy auttamaan ja saamaan ongelmat ratkaistua niin, että asiakas saa asiansa kerralla kuntoon. Yleisesti pidän asiakaspalvelusta, koska se on monipuolista, jokainen asiakaskohtaaminen on omanlaisensa ja jokainen päivä on erilainen”, Karpomäki kertoo.

Tässä vajaan viikon aikana on ollut paljon opittavaa ja kova tohina päällä. Kunhan tästä päästään alkuun, niin Karpomäki aikoo keskittyä erityisesti asiakaspalvelun laatuun ja sujuvuuteen, jotka ovat hänelle tärkeintä asiakaspalvelussa. Niissä on aina myös mahdollisuus kehittyä lisää.