Etsimme kahta kiinteistösihteeriä monipuolisiin ja vaihteleviin tehtäviin asiakaspalvelutiimiimme. Toinen tehtävä on vakituinen ja toinen määräaikainen perhevapaan sijaisuus.
Tule meille kiinteistösihteeriksi
yritykseen, jossa pidetään työntekijöistä hyvää huolta. Sinua odottavat nykyaikainen työympäristö ja tiimi, jossa on hyvä yhteishenki ja positiivinen tekemisen meininki.
Kiinteistösihteerinä vastaat asiakaspalvelusta toimistoillamme, puhelimitse ja sähköisissä kanavissa osana ammattitaitoista tiimiämme. Työhön sisältyy mm. vikailmoitusten ja työtilausten vastaanottoa, asiakkaiden neuvontaa asumiseen liittyvissä asioissa, puhelinvaihteen hoitoa, avainten hallintaa, tiedotteiden, asiakirjojen ja sopimusten laatimista sekä laskutusta. Toimipisteemme sijaitsevat Varissuolla ja Lausteella.
Odotamme, että sinulla on jo aikaisempaa kokemusta monikanavaisesta asiakaspalvelutyöstä. Koulutustaustaltasi olet esimerkiksi merkonomi. Pystyt palvelemaan asiakkaita sujuvasti myös englanniksi ja olet tottunut käyttämään tietoteknisiä järjestelmiä. Viihdyt tiimityössä sekä tehtävässä, jossa pystyt auttamaan muita – niin asiakkaita kuin työkavereita. Kiinteistöala on mahdollisesti sinulle jo entuudestaan tuttu tai olet halukas oppimaan kiinteistöalan ammattilaiseksi.
Me pyrimme tarjoamaan sinulle parhaan mahdollisen työpaikan. Toimiva yhteistyö ja sujuva arki ovat aitoja arvoja tiiviissä työyhteisössämme. Lisäksi meillä on hyvät henkilöstöedut. Palkkaus määräytyy kiinteistöalan toimihenkilöiden työehtosopimuksen pohjalta, mutta olemme halukkaita kuulemaan palkkatoiveesi.
Löysitkö itsesi ilmoituksesta? Hae tehtävää viimeistään 8.11.2020. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen sähköpostitse rekrytointi@akseli.fi. Heräsikö kysyttävää? Lisätietoja tehtävästä voit kysyä henkilöstöpäällikkö Maaru Seikolalta, puh. 044 0564 875.