Etsimme tilinpäätöstaitoista kirjanpitäjää talous- ja palkkahallinnon monipuolisiin tehtäviin pitkäaikaisen osaajan siirtyessä eläkkeelle. Oletko kirjanpidon rautainen ammattilainen etsimässä uusia haasteita?
Tule meille kirjanpitäjäksi
kiinteistöpalveluyritykseen, jossa pidetään työntekijöistä hyvää huolta. Nykyaikainen työympäristö ja huippuammattilaisten joukko odottavat sinua.
Tehtävässä vastaat yhtiöryhmän kirjanpidosta sekä henkilöstön palkanlaskennasta kokonaisuudessaan. Yhtiöryhmään kuuluu kahden yrityksen konserni sekä yksi konsernirakenteesta erillinen yritys. Kirjanpitäjänä työtehtäväsi ovat laaja-alaiset ja käsittävät mm. yritysten kirjanpidon, konsernilaskennan, tilinpäätökset, verotuksen, ja raportoinnin. Vastaat lisäksi palkanlaskennasta tunti- ja kuukausipalkkaisille työntekijöille palkkahallintoon liittyvine ilmoituksineen, tilityksineen ja raportointeineen. Neuvot ja opastat henkilöstöä palkanmaksuun liittyvissä kysymyksissä. Taloushallinnon järjestelmänä käytämme Visman L7-ohjelmaa ja palkanlaskennassa noudatamme kiinteistöalan työehtosopimuksia. Vastaat itsenäisesti yhtiöryhmän yritysten liikekirjanpidosta, mutta tukenasi toimii tytäryhtiön kirjanpitotiimi, joka vastaa taloyhtiöasiakkaiden kirjanpidosta.
Odotamme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus sekä vankkaa talous- ja palkkahallinnon kokemusta. Tehtävässäsi palvelet koko henkilöstöämme, joten yhteistyökykyinen ja auttavainen asenne on ehdottomasti tarpeen. Taloushallinnon järjestelmien lisäksi Excel on sinulle tuttu ja luonteva työkalu. Työtehtävä on hyvin itsenäinen, joten odotamme sinulta paljon, mutta pyrimme myös tarjoamaan sinulle parhaan mahdollisen työpaikan! Meillä on esimerkiksi hyvät henkilöstöedut ja joustavat työaikakäytännöt.
Löysitkö itsesi ilmoituksesta? Hae tehtävää sähköpostitse viimeistään 1.11.2020. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen sähköpostitse rekrytointi@akseli.fi. Heräsikö kysyttävää? Lisätietoja tehtävästä voit kysyä henkilöstöpäällikkö Maaru Seikolalta, puh. 044 0564 875.